VÝHODY
- POTĚŠENÍ PŘI ŘÍZENÍ. Nová zkušenost při řízení v plně elektrickém režimu: Dojezd 310 km WLTP, Plynulá jízda bez vibrací, Rychlá akcelerace díky okamžitě disponibilnímu točivému momentu, Naprosto tichý chod motoru
- ÚSPORNOST Provoz elektrické verze je v mnoha ohledech úspornější: Cena energie je nižší než cena pohonných hmot, Méně nákladná údržba a tedy i provozní náklady, Státní podpora a možnost převodu bonusu, Režim ECO, který umožňuje optimalizovat dojezd baterie
- SNADNÁ & NOVÁ MOBILITA Snadná obsluha, kterou bez obtíží zvládnete: Jednoduché a intuitivní nabíjení, Volnost pohybu i v zelených zónách s omezeným provozem, Ovládání na dálku pomocí aplikace MyPeugeot®, Snadné cestování s Free2Move Services, Mobility Passi umožňující v případě potřeby pronájem vozu se spalovacím motorem
DESIGN
- Nové SUV PEUGEOT e-2008 se může pochlubit stejně velkorysými tvary a elegantními liniemi jako verze se spalovacím motorem. Na příslušnost vozu do kategorie elektromobilů upozorňují některé specifické znaky.
- Nové kompaktní SUV PEUGEOT e-2008 se vyznačuje nárazníkem v barvě karoserie s dvoubarevným znakem lva a monogramem "e" na blatnících vozu. V interiéru najdeme exkluzivní šedé čalounění Alcantara© Gréval.
MOTORY
- ELEKTRICKÝ MOTOR. Motor s výkonem 100 kW (136 k) a okamžitým výkonem 260 Nm nabízí rychlou akceleraci a potěšení z příjemně plynulé, dynamické a naprosto tiché jízdy.
- VYSOKOKAPACITNÍ BATERIE. Nové kompaktní elektrické SUV PEUGEOT e-2008 je vybavené vysokonapěťovou baterií s velkou kapacitou 50 kW/h důmyslně zabudovanou tak, aby nedocházelo k omezení objemu zavazadlového prostoru. Baterie zajišťuje dojezd 310 km WLTP a za jízdy neprodukuje žádné emise CO2. Záruka na 70% dobíjecí kapacity baterie je 8 let nebo 160 000 km.
Režimy řízení
- Nový elektrický vůz PEUGEOT e‑208 nabízí 3 režimy řízení:
- eco: optimalizace dojezdu pomocí regulace určitých parametrů,
- normal: optimální komfort v každodenním provozu,
- sport: prioritou je výkon a zážitek z jízdy, maximální výkon a točivý moment (zrychlení z 0 na 100 km/h za 8,1 s).
Režimy brzdění
- K dispozici jsou dva režimy brzdění:
- mírný, pro pocity blížící se používání vozu se spalovacím motorem,
- vyšší, pro brzdění řízené pedálem akcelerace.
NABÍJENÍ
Abyste mohli bez omezení využívat možnosti elektrického SUV PEUGEOT e-2008 a jeho dojezdovou kapacitu 310 km WLTP, existují možnosti nabíjení baterie v domácích podmínkách nebo u veřejných dobíjecích stanic. Nabíjení lze naprogramovat prostřednictvím displeje navigace nebo smartphonu s aplikací MyPeugeot®, která umožňuje nabíjení kdykoliv spustit nebo zastavit a dálkově kontrolovat úroveň nabití.
- NABÍJENÍ Z DOMÁCÍ SÍTĚ Nové SUV PEUGEOT e-2008 můžete nabíjet z běžné domácí zásuvky standardním kabelem dodávaným spolu s vozem nebo přes zesílenou zásuvku Green Up™, která umožňuje zkrátit čas nabíjení na 16 hodin.
- ZRYCHLENÉ NABÍJENÍ Z DOMÁCÍ SÍTĚ Přes trojfázový Wallbox 11 kW, který nabízíme včetně možnosti instalace, se kompletní nabití vozu zkrátí na 5 hod 15 min.
- NABÍJENÍ Z VEŘEJNÉ STANICE. Tepelná regulace baterie umožňuje nabíjet vůz z veřejných rychlonabíjecích stanic 100 kW, kde nabití na 80% kapacity trvá pouhých 30 minut. S naší předplacenou kartou můžete mít přístup k síti více než 105 000 dobíjecích stanic v Evropě.
MÍSTO ŘIDIČE
PEUGEOT i-Cockpit® 3D s kompaktním volantem, dotykovým kapacitním displejem 10’’HD(1) a digitální 3D přístrojovou deskou s možností vlastního nastavení(1) vyniká intuitivní ergonomií. Všechny užitečné informace jsou pohodlně dostupné na dotykovém displeji. Na 3D digitálním displeji se v zorném poli řidiče ve formě hologramu zobrazují informace o elektrickém pohonu: Režim řízení: Eco/Normal/Sport, Úroveň nabití baterie, Grafická animace ukazující v reálném čase fungování pohonu.
APLIKACE MYPEUGEOT®
KONTROLA VOZU NA DÁLKU. S aplikací MyPeugeot® můžete kdykoliv a kdekoliv na dálku zkontrolovati: Dojezd vozu, Stav nabíjení baterie, Statistiky spotřeby vozu. Dále můžete přes aplikaci na dálku kontrolovat také některé funkce vozu: Spuštění a plánování nabíjení (načasování nabíjení mimo energetickou špičku), Nastavení předehřívání/chlazení vozu před jízdou a zajištění maximálního komfort jízdy bez čerpání kapacity baterie.
Komentáře